23 Februari 2012

Heej!! Nu är jag hemma. Detta blir nog det enda inlägget idag =( Hinner inte. Har fullt upp. Måste lägga mi gtyp 20.00 för jag är svin tröt. Sjukt Sjuk tröt. Ni fattar =)) Men imorgon är det Fredag!! Längtar!! Då ska vi ge ut nästa nummer av "Vecko Nytt" Som vi* gör på skolan (*Jag och 2 kompisar). Men vi kommer nog få stressa LITE!! Vi ska presentera den för klassen och jag vet inte om jag vågar... Några kallar den för: Bög tidning!! Seriöst. Alla som typ är emot mig skulle säkert säga: Om det är en Bög tidnind då??! Seriöst!! Typ bläddra i den och sedan bedömma. OMOGET!!

På "Spel1.com" Är det enda spelsidan man kan var inne på typ. Så alla spelar där. Men dom har tagit in ett spel som JAG tycker är IDIOTISKT!!! Där man ska sparka iväg en Bäver som då ska vara Jusitn Beaver. Det heter: Kick justin beaver. Han är inte ens lik den där bävern. Jag tycker det är IDIOTISKT. Man gör inte så. Jag kallar det mobbning. Men på ett sosialt sätt. inom internet. Man ska inte  behöva bli mobbad för vem man är eller vem man tycker om!! Själva spelet är kul men vad den är gjord för: Att döda Justin Bieber!! Hur idiotiskt är inte det!!! Fråga inte mig.

Men ha det bäst!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0