19 Februari 2012: Jorden anropar Cala!!

Heej!!

Idag kommer Cala hit!! Har någon något tips på vad man kan göra?? Skriv så att fingrana glöder!! Hon kommer om typ en kvart. Men vi ska ha svin kul!! Jag hoppas vi kanske kan gå LITE otminstonde på stan. Även fast det är söndag. Det borde finnas någon affär som är öppen... Men vi ska nog blogga, Se på youtube och vara ute. Men vi får nog fundera på det där med att vara ute... Blåser och snöar. Eller det gjorde det i morse. Ganska mycke faktist!!

Men idag på morgonen så har jag bäddat nytt i sängen. Men det var inte alltför länge sen... Jag klev upp för en timma sen. Är ganska tröt och kommer nog skilla mest.

Jahap... Cala ringde nyss och sa att hon INTE kunde komma. Jaja. Sånt är livet. Men vi kanske ska var med varan i morgon. Men vi får hoppas!! Men nu måste jag gå. Det kankse kommer en liten exra blid lite senare. Men vi ses!! Hej då. Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0