12 Februari 2012

Heej!! Jag sitter och gääääspar här vid datorn. Svin tröt. När jag la mig igår så typ somnade jagpå 2 min. Men idag blir det nya tag. Ska till min mormor och morfar. Där har dom igen dator så jag kan tyvär inte skriva nått då. Har presis ätit frukost. Känns som om mornarna bara blir längre och längre. Eller jag vaknar tidigare och tidigare. I morse när jag forfarade låg i sägen så läste jag 5 kap på  40 min!!! Och kapitlerna var ganska långa... Men jag fatta nada. Men iallafal. Eller stavas det så?? Jag tror att det stavas "i alla fal" Men endel skriver "Iallafal", men vad är det rätta?? Någon som vet?? OM inte så får jag nog söka på tyda.se. Men nu loggade en kompis in på skype. Ingen hitils har varit inne. Så nu ska jag snacak med henne. Så hej då!! Voom

Ps: är det snyggare att skriva "Voom" eller att skriva "VooM???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0