1 Februari 2012

Heej!!!!! Ny månad. Det betyder Ny månadspeng!! Men ska nog försöka spara så mycke jag kan!! Men idag så blir det inte bara frid och fröjd. Jag ska till Fiol orkestern och mamma ska sitta och titta på. Asså det är lite skämmit när dom sitter och typ bara kollar på mig, Det är lättare när inte kollar på mig. Inte nog med det så skämmer fiolläraren också ut mig. Typ på skolan kan han säga: Du är en av dom bästa fiol spelare jag lär ut, Och: Skryt lite för mamma och pappa om hur bra du är!! Och mer sådant. Faktist så är han bara pinsam!! Fast ingen hör.(PHU!!!) Men jaja, Det blir det i alla fal. Top Model idag med. Tydligen är det varje dag. Ska bli såå avensjuk!! Mest på sviten dom bor i =))) Men det blir väll bloggen och datorn som gäller till kl: 16.30. Typ en timma. Men nu måste jag sluta skriva. Vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0