Semi!!!

Tjoooo!!!
 
Gud vad jag är glad!! Jag såg på handbolls matchen Sverige vs Danmark. och vi vann!! Rasslande spännande!! Danmark är Eroupa mästare så det var sjukt spännnande match. om någon gjorde mål så gjorde dom andra mål så det låg lika nästan hela tiden!! och när det var mindre än 2 minuter kvar så stog det 23 - 23. och Sverige gjorde ett mål till!! Så stog det 24 - 23 till Sverieg i 2 minuter, och med 2 sekunder kvar, så gör Sverige mål igen!!! Jag höll fan så att dö!!!! vi hade vunnit över Danmark med 25 - 23 och vi var i Semifinal!!!! nästa match är mot Ungern på Fredag kl: 18.00 eller 18.30. det får ni kolla upp. men jag vill bara säga: YEZZ!! vi ses!! Voom
 
När dom vann för cirka en timma sen. sncka om glada killar!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yezz heja sverige !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: JEEEJJ!! bara hoppas på en medalj,
tjockbok.blogg.se

2012-08-09 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0