Nobady Knows

Heej!!
 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra dom kommande timmarna på dynget. jag funderar..... jag kan inte läsa eller se på tv eller va på datorn hela dagen!! Eller: Jag kan det, men det är inge kul. så jag får tänka vidare. jag ska nog i alla fall försöka ta mig ut på studsmattan så jag får vakna lite!! För jag har bara suttit ända sedan kl:09.00 idag!!
 
Juste. jag kom på att jag måste träna idag. kanske man far till Pampas och kör någon runda och sen springer spåret. eller så cyklar jag här hemma. det får vi se hur dom planerna blir.... i alla fall så ska jag ta en runda i huset och se om det finns nått att gö. vi ses!!! Voom
 
Bra låt... bra rubrik... Haha!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Frågor:Hur lång är du? Vad har du gort i veckan beskriv varje dag? Vad skulle du göra om en kompis började gråta framför dig? Haha

Svar: bra frågor!
tjockbok.blogg.se

2012-08-08 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0