More to day

Hej svejs!!
 
Ska se på Robinson om en liten stund. jag har värkligen fasnat för detta program, om man inte följer det så blir det svin tråkigt men om man följer det så blir man fäst vid vissa personer och plötligt blir det spännande!!
 
Det var jätte kul hos Manga. vi spelade minecraft som vanligt, lite tvister, spelare Wii och mycket annat!! Men i dag så är jag rätt stolt över mig själv, för jag har blivit Klassråds Repensetant och fixade det där med BIO biljetterna!! Så jag är rätt stolt över mig själv idag, kan man väll få va någon gång! Du med!!  Men i alla fall så får ni lite snabba bilder från idag. men ni får nog inte så mycket blogg imorgon, eftersom det kommer bli lite stressit, kanske  då jag är på skolan eller efter bion, vi får se. men vi ses i alla fall!! Bay! Voom
 

Här utamför för en liten stund sen. 
En liten böklig sak som jag gjorde för nått år sedan posar inför kameran =)) <3
 

En hatt jag köpte i bulgarien.
 

PS: Jag ska ta skolfoto imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0