Assosiar

Tjaa!!
 
Jag lovade att jag skulle skriva mer idag så jag tänkte hålla det löftet =)) Ska gå och lägga mig tidigt för jag är svin trött!! Var trött redan igår med tvingade mig själv att va uppe och se på Proget Assosiar. det är EXAKT likadant som progekt runway fast i assosiar gör dom smycken och assosiarer. Det var rätt bra!! Tydligen har det gått i fler sesonger, fast jag har inte lagt märke till prgramet. Men det rekomenderar jag!! Det är kl:22.00 på måndagar på tv 3 och för dom som går i skolan kanske inte ska se det då. men bara "då", för man kan ju se det på tv3play!! Ska jag gö i alla fall. För jag såg bara halva igår, var döds trött!! Klivit upp kl: 07.00 och lägga sig Kl:22.30? Ingen bra kombinason!! Och det blev inte bätre när jag vaknade....
 
Men i alla fall så ska ni få se lite mer bilder på Hårhjälp som jag fått. Man kan säga att böckerna (Som jag visade tidigare idag) var för igår. och dom här bilderna för idag =))
 
Hårborste och Plattång
Borsten...
Plattången...
 

Fick en hårdonats också. men har ej några bilder på den.  Men sådanna vet ni ju hur dom ser ut va!! Dom är från H&M så ni kanske har sett en likadan? Vad vet jag... Men vi ses i alla fall imorgon!! Bay!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0