9 Agusti 2012

Tjaa!!
 
Det slog mig nyss att det finns säkert någon ute i v'ärden som har: 070982012 till tellefon nummer! kan ni gissa vad det är? Jag skriver svaret i ett inlägg jag kommer skriva lite senare.
 
I alla fall så ska jag på Utebadet idag. när solen är framme är det svinvarmt. men när den går imoln så blir det kallt. men jag ska i alla fall på utebadet. ska med mamma. men jag ska i alla fall gå och packa. har redan på mig bikinin så ska bara ha med mig handduk och nå fika, harry potter boken är tung plus att det kommer vara för kallt för att läsa uppe på land. Hej då!! Voom
 

Idag har jag lärt mig: att det är skönt med fichspa. Källa: Emelie som prövat.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja skönt är det men det kittlas lite

2012-08-09 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0