6 Agusti 2012

Heej!!
 
Jag har lite brottom just nu. men jag slänger in en liten uppdatering. jag ska nämlilgen och shoppa på stan med Cala (Äntligen!). Vi får se om jag hittar på nått spännande ikväll. har haft ganska tråkiga kvällar dom senaste. har  bara varit hemma och varit på datorn eller sett på tv. så det kanske det blir ändring på!! I alla fall så måste jag sticka nu. men jag tänkte svara på lite frågor om några dar om det har kommit några vill säga! Så frågor får ni gärna skicka in!! Hej då!! Voom
 

Så blir man torr om fötterna, Glislogg.blogg.se. Hahaaaa!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pussssssssss från Rhodos

Svar: Saknar dig med!!! vi ses väll på Lördag!!!
tjockbok.blogg.se

2012-08-06 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0