5 Agusti 2012

Heej!!
 
Jag tror minsan att jag har skrivit fel som senaste dagarna. det är inte Juli, det är Agusti!! Men i alla fall så ska jag och bada med min syrra. Mamma är hos Mormor och morfar och pappa är i stugan. och det är fint väder så det ska bli skönt. har läst ut 3 kapitel i Harry Potter och Fenixorden och den är redan rysligt spännande!! Jag tycker personligen om Harry Potter och Fången från Azkaban för den är spännande och inte lika hämsk som 4 och 5 som jag nu läser. Harry Potter och den vises sten är inte så himla spännnande men Harry Potter och hemlighetens källare är äcklig med bassilusken!! urg!!
 
Nu så ses vi, måste packa i allt innan syrran kommer så vi kan åka på derekten!! Hej då!!! Voom
 

De vises sten
Hemlighetens kammare
Fången från Azkaban
Den flamande bägaren
Fenixorden........ Läser nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0