4 Juli 2012

Heej!!
 
Idag så har jag inte orkat skriva. så jag skriver nu,
för det första så vill jag säga nått jag borde ha skrivit för länge sedan! Jag har (Utan att tänka på det) Börjat med Sommarblogg. och då menar jag att jag skriver mer för det är sommar och jag årkar inte sitta inne med datorn och skriva så mycket. men jag skriver så ofta jag kan!!
 
Idag så ska jag på fika hos en kompis till min mamma. och efter det blir det förhoppnings vis att jag är med Cala. men inget är bestämt ännu. och så middag och sen får vi se!
 
Jag har förökt att skaffa minecraft men det är nått fel på min email adress!! Jag dör typ!
 jaa.. ja... men ni ska få lite bilder sen från konserten. vi ses! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0