18 Augusti 2012

Hello!!! 
 
Jag har inte skrivit idag. Men som det har hänt saker!! Jag vaknade kl:09.30 och kl: 10.30 så åkte jag och syrran för att shoppa till skolstarten imorgon kväll. jag vet att det inte är så vanligt att man börjar skolan på en Söndag med det gör vi på min skola!! Och det är bara bra tycker jag. Vi har Balong-uppsläpp då varge elev får varsin balong fylld med gasol så dom lyfter samtidigt. 
 
Men i alla fall så köpte jag en vit kjol, Ett Svart linnr, En Rosa Klänning till imorgon. och ett par Svarta med Lila blommor på Balongbyxor. Efter det så fikade jag och min familj. Och sen så åkte jag till Emelie. vi var där och hade jätte kul!!! och sen så cyklade jag hem och duchade och åt kräftskiva. och nu så ser jag på Sommarkrysset. men jag är på min systers dator så bilderna på parfymerna jag fick och jag skulle visa får bli google bilder. Vi ses!! Voom
 

Hittade inte Någon bild på flaskan. så ni fick på paketet.
Jezz...
Golden,,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0