17 Agusti 2012: BILDER!!

Hehej!!
 
Idag kan man väll säga har varit lika fullt upp. fast jag klev upp tidigare!! Suck.... såg sissta Sommarlov så jag klev upp kl: 09.00... Men i alla fall så åkte jag till badet med tjejen jag var med igår vid 11. Efter badet så var vi hemma hos mig från typ 13.30 - 15.00 då vi åkte till henne. Var där tills kl:17.30 då jag cyklade hem för middag. men i alla fall så kan jag visa bilder nu! Så nu ska ni få se Nagellacken jag fick (Färgen syns inte så JÄTTE bra på bild). Men innan det så ska jag bara säga att det blir tjej kväll ikväll. Pappa  ska bort. broshan är bara i källaren och syrran ska bort. Så jag och mamma ska mysa och se på film =)) Vi ses!! Voom
 

Brunt
Rosa
Lila
Grå
Blå
Vit
Grön
Nagelfix
Mörk Blå
LIla - Blå
 
Thats All!!
 
Idag har jag lärt mig: Neptunus är ca 200 *C
 
Gullig liten plutt i luttan lej!!
 
Fullt Inlägg kan man lungt påstå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0