15 Agusti 2012

Heej!!
 
Imorshe så vaknade jag kl: 9.10. och jag lade mig på altanen och solade. men det blev så varmt att jag var tvungen att slå upp parasollet. men sen när syrran klev upp och solade med mig så bestämde vi oss att åka och bada direkt. och då satt vi i bilen 10 min senare =) och då hade Min bror också följt! men vi var tvungen att tanka. vid 13 så kom pappa och stannade till typ halv 2. men vid kvart i 2 så drog jag och syrran (Min bror åkte hem med pappa). och jag har latat mig och sett på tv sen dess.... så ska föröka ta mig ut lite till.
 
Ser på top model nu. New Zelands next top model rättare sakt. det har varit reklam men nu börjar det igen. så jag ska sluta nu. Bay!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0