1 Agusti 2012

Hej!!
vi börjar med det som hände igår: Jag  och Emelie, vi åkte till utebadet och hade det jätte kul!! Vi köpte chips som vi snaskade på och Emelie gorde det omöjliga!! Jag hade råkat sparka av ena av hennes örhängen, och vi var på det djupaste. och vi kollade ner och kollade ner, och Emelie fick syn på örhänget, dök efter det och kom upp med det. sen återståd ju den lilla knoppen. och den hittade hon med!! Utan simglasögon!! helt OTROLIGT!!
 
Idag i alla fall så ska en av mina gamla dagis kompisar komma. hon kommer nog snart. det är lite mulet nu och vi har ingen bil så nå bad blir det nog inte. men man kan ju göra roliga saker ändå!!! Så nu ska jag föröka hinna lite saker innan hon kommer, vi ses!! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0