27 April 2012

Heej!!

Det var super kul på badet idag! vi blev 14 st. men det är bra bara det! Jag har massor med roliga saker att berätta men jag skriver det bästa sen när jag orkar.

I alla fal: Idag på skolan innan badet så skrev vi klart Veco. Vi hade haft redovisningar i ett annat klassrum. Endel hade sats sig och jag sa högt framför klassen: Nästa nummer av Veco Nytt här och ni kan hämt....... Sen blev jag av bruten av En kompis som skrek: Ge hit!! Och en annan kom rusande och en annan slet den ur händerna. Blev lite chockad men kul var det!! Det visar att dom uppskattar våran tidning. Aja, Rappoterar mer om dagen senare. vi ses!! Voom

Ps: Imorgon avslutas omröstningarna vidios röstningarna. Så kom ihåg att rösta!! Er sissta chans om ni vill rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0