10 April 2012

Heej!!

Idag så skulle min Min Häst tidning komma men jag fick den för 5 dagar sen! På Facebook då gillar jag Min Häst (Så klart jag gör!) Och där säger vissa att dom får den för sent. och jag får den flera dagar för sent! Dom kanske burjar med att skicka ut i norr och går sen neråt. Vet inte?

Men idag så ska jag och en kompis ha en liten spa dag. Inna blissen. På Söndag är det uppvisning!! Så nevörs! Urg! Men det är väll kul. Men,men. 8 Senongen med denna. Har haft alla i rad, Nästan. Jag gick inte på en termin (Furra våren), för min syrra höll i en grej. Och jag missade as mycke! Men,men...

Nu så ska jag fixa mina grejer på datorn. Så vi ses!! Voom

Ps: Jag ska ta bort lite länkar och sätta dit lite. så kolla in dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0