28 Maj 2013

Hej!
 
Idag på klassfödelsedagen så cyklade vi 8 kilometer till en by där en av våra klasskompisar bor. Vi var i byagården där, men mest ute. På gården där hade dom en liten lekpark där vi höll på mest dels av tiden vid byagården.Vi höll på med lite aktiviteter och åt lunch. Sen gick vi till våran klasskompis som bor i byn. Typ 500 meter. Väll hemma hos henne så bytte vi om till badkläder och fyllde på gevären :) Sen sprang alla omkring och sköt på varandra! Huset var vid en älv där vi delvis fyllde på gevären och badade! Svinkallt kan jag säga! Men två av mina kompisar simmade över till en pytte ö mellan 6-10 meter bort från fastlandet!
 
Efter vattenkriget så gick vi tillbaka till byagården och fikade och sen cyklade vi till skolan. Efter typ halva vägen tillbaka så blev jag väldigt varm och efter ytterligare fem minuter var jag allderes varm och röd i ansiktet. Började också må lite illa men cyklade på ändå.. När jag väl kom hem så mådde jag riktigt illa och gick ut på altanen i skuggan där det blåste. Sen insåg jag att jag bränt axlarna. vilket inte var så kul. Men vi ses!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0