26 Mars 2013

Tjao!!
Sorry för att jag inte skrev nå igår. Saknade lite blogginsperation! Denna dag har flytit på som vanligt, förutom att det var otroligt stökit på eftermiddagen och att lunchen smakade... ja, inte gott iaf!!
 
Sen när jag kom hem så såg jag på Amerikas next top model. Efter det såg jag finalen på Top Model Sverige!! Och jag tyckte att det var helt rätt person som vann! OPS: om ni inte sett finalen och ska se den sluta läsa NU! För tjejen (kommer inte ihåg namnet haha..) som vann var ju från Umeå. Alltså norrlänning, precis som jag!! Vilket jag tyckte extra roligt, jag hejjade ju på henne också såklart!! Men ni får ha det så bra!! Voom
 
Har faktiskt inte sett några svarta kultingar förut, men dom är lika söta som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0