10 Juni 2013

Hello!
 
Im back! Har bara chillat hela dagen idag! För igår så sov Sosso över och vi var vakna till nästan halv fem! Så vi sov till typ halv elva!
 
På Fredagen fick jag två filmer och 50 kronor (alltså utöver det jag redan skrivit). Filmerna är King Kong och StreetDance. Var uppe rätt så länge :9
 
På Lördagen så åkte vi till stugan vid 12. Men innan så gick jag och mamma en sväng på en marknad som var i heljen. Där hittade jag ett jätte snyggt linne! Kan visa er någon gång. Väl i stugan så åkte jag och pappa ut på sjön och chillade. Fiskade knappt nå. Det var såå skönt! Tills vi började höra åska och då började vi åka tillbaka. Åskan hördes hela kvällen men det kom inte nå regn till oss.
 
Igår så åkte jag och mamma hem efter lunch. Vi hade städat hela sängkammaren och hallen på förmiddagen. Det var astråkigt och jobbit! Vi ses!!
 
Dagen sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0