24 November 2012

Hello!!
 
Sorry för att jag inte skrev nått igår :( Hände mycket! Först hade jag ju skola, spela fiol. fick sjukt mycket läxa. Efter skolan gick jag till pappa med fiolen. Sen messade jag med Manga. Och vi bestämde att hon skulle komma till pappas jobb och basta där. Hon bor nämligen nära min skola och pappas jobb. Vi bastade i nästan en timma och sen tog vi en kopp choklad. När pappa slutade gick hon hem och vi hämtade pizza till middag. Sen fick  pappa massa gäster och jag och mamma gick och satte oss i källaren och såg På Spåret. Mysigt! Efter det såg vi Skavlan.
 
Nu till idag: Lite sorligare historia. Jag skulle på ett party kl:18.00 idag. men kl: 02.30 på morgonen så kräktes jag, ganska mycket. Så jag kan inte gå idag :( Har varit hemma och sett på  tv, läst och gjort ingenting.... Men vi ses!!Voom
 

Den sötiaste lilla snöboll jag någonsin sett!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya love yoou

Svar: Tack! Ha det så trevligt!
tjockbok.blogg.se

2012-11-24 @ 12:44:08 // URL: http://brahasttjejer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0