Nice day! And...

Heej!!

Det har varit en super dag! Jag hade jätte roligt med min kompis! Men vi var mest på datorn och gjorde saker. Typ spela Bomb it 4 =)

Vi sökte också på en typ.. (Alltså en skum person) Bloody Mary!! Hon är så himla läskig! Ett spöke. hittade värdens bästa sida om henne på skolan igår (Och lite andra skummisar som Candyman).! Man får INTE säga hennes namn (Bloody Mary) 3 gånger på 50 min! För då blir du hemsökt! Jag fixar en länk till när en person har skrivt vad som hänt (På engelska).  Det är på översatt på google översätt så.... Länken heter: Bloody Mary Översatt. Så där kan nu hitta lite saker!! Och en länk till där jag hittar all fakta om henne. Den heter. Bloody Mary. Men nu ses vi!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0