7 Mars 2012

Heej!!

Idag så var det längdskidor till gympa. Var kallt!! Men när jag kom fram så skulle jag dricka lite ur min vattenflaska jag hade med mig. Jag delade med 2 stycken. Då ville alla ha!! Bara: Du ger dom men inte till alla andra... Och så vidare. Jag skulle åka mer så jag gav flaskan till en person jag litar på. när jag kom tillbaka så sa endel. Du ger till henne och inte till oss. Hon hade inte drukit nått! Hon hade haft den i munnen medans hon tog på sig sin jacka och ville inte släppa den så att dom andra skulle ta den. och så var det bara bråk, bråk och mera bråk!!!!! För en gnutta vatten!! Om man vill ha vatten så ta med er egna bara!! + jag kan inte ge vatten till 23 personer!!!!! Årka klass. Den enda jag riktigt litar på är min Bff. Det är sanslöst!!! EN person av 23 som jag kan lita på!! Vad är det för en sorts klass? fråga inte mig!!

Men nu så ska jag gå. vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0