21 Juli 2012

Heej!!
 
Jag hade tänkt att åka på försvarsmuseet här i stan. men hittade inte någon som vill följa. så jag kanske åker på badhuset istället... inget är bestämt än men jag skulle tro det.
 
Molnigt igen... buhu!! Men det regnar i alla fall inte. vilket är ett plus! Ska nog ut och studdsa innan lunch  men har också lovat att spela fiol för mamma. tror jag måste göra ett mytt chema för mitt fiolspel. annars kommer jag har spelat typ  3 gånger på 10 veckor. vilket nog inte är så bra.... nu så ska jag i alla fall packa fram fiolen så får vi ses hur det går med Badhuset. rapoterar senare. vi ses!! Bay, Voom
 
Vacker utsikt från en uteresturang i bulgarien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0