15 Juli 2012

Tjaaa!!
 
nu är man tillbaks efter lunga dagar i stugan. sååå skönt att komma bort från det vardagliga!! Jag vet inte om jag har tid att berätta allt: Nej. så jag tar bara lite snabba: Vi har jobbat. badat bastu, sett film, och läst. på tisdagen så såg vi på en film som hette: hot fuzz. men det visade sig att det var rena thillern!! Så jag gick och la mig. men på torsdagen såg vi en film som hette: Snuten i varuhuset. någon som sett den? Den var i alla fall sjukt bra!! Jag har också läst ut 4 av spiderwick böckerna  och 4 Agent X9 tidningar!!
 
Idag så ska jag ju på lasergame kalas, så har klätt mig i helsvart förutom några vita ränder (Som för hoppningsvis kommer skymmas av västen!!). men jag är lite sur sen förra gången jag va på lasergame kalas, det var inte dom här som är nu. men det var lite taskigt det hon gjorde! hon som hade att vi skulle ha vita kläder (Det var första gången så jag visste inte.). men som tur var så hade min pappa gjort det så jag tog inte helvitt. utan en vit kjol. och vitt syns ju lika bra som gräset gör på jordklotet i det där mörkrett!! men en av mina kompisar hade tagit på sig en helvvit kläning. inte kul!!!
 
Sen har jag fått veta att jag ska på Diggelo på Onsdag!! Ska bli jätte kul!! det kanske är sissta gången. för Lasse Kroner ska sluta och då kanske dom lägger ner =(
 
Sen så har jag ju fått in två utmaningar. lite lite tycker jag!! Men jag har badat naken (I stugan) och ska nog någon riktigt varmt dag äta 4 glassar!! Nu så ska jag i alla fall fixa allt jag missat sen sisst. så vi ses!! Voom
 
                                    Dagens sötis
Ser musigt ut va!! och sjukr sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0