Vällkommen till mig!!!!!!!!!

Heej!! Välkommen till LoveAnimalz!! Kalla mig Voom (Långt O) Som på namnet kanske kan ni gissa vad jag älskar mest i hela värden?? Djur, Animals.. Vilket språk som helst kan jag inte sluta seja/skriva det!! Mitt favvo djur är kanin. Min favvo kanin äger inte jag (min pappa är pälsalärgiker/vet inte riktit hur det stavas), Min kompis äger han.. Han dog i sommras (Gör ont att skriva/seja), Han hette Svante... Ett ABC tillgängnat till honom..

S ööt
V ärdens bästa
A lltid finnas i mitt hjärta
N ästan finnast i värden
T ittade alltid äfter gräs
E n underbar kanin

Han är bäst!! eller snarare sakt " Han var bäst "... Men jag vill inte göra detta inlägg till värsta dödsanonsen!!! När det gäller min top 3 lista på djur... Den kommer här:

1: Kanin (Såklart)
2: Katt
3: Häst

Jag bloggar mer imorgon eller senare ikväll!! Ses/Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0