Home in the Sweet Home

Tjena hallå... Jag har nyss ätit middag så nu när jag inte har brottom (Som dom andra inläggen från idag) Kan jag berätta lite mer inväcklat... På skolan idag så var det bra!! Vi hade Syslöjd och Samverkan. Det är när vi jobbar i olika årskurser. Syslöjden är mitt favvo ämne så det var så klart ett extra +. Samverkan är vi som sakt olika årskurser, Varje Tisdag så är vi år 4, 6. Vi är 3, 4, 5, 6 på våran våning men 3:an och 5:an har ett annat progekt. Vi är i 5 olika grupper, Syssel, Dans och rörelse, HKK, Teknik och Meida. Jag är i Syssel och där ska vi inreda ett rum just nu. Det har burjat bli rätt kul även fats vi knappt känner varanda så kommer vi bra överräns!! Vi har delat upp oss i fyra grupper och det finns fyra väggar i rummet, Så vi får en vägg var. I min grupp är det jag och en till från min klass och en från 6:an. Detta blev ett långt inlägg men nu måste jag i alla fal gå... Så ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0