28 Januari 2012

Heej!! Kl: är 11.20 nu när jag skriver detta. Kl: 12.00 så ska jag åka till Luleå. Där ska vi kolla på galeriorna och så ska vi till statsparken och kolla på is och snö skulpturen som dom gör varje år. Jag har ju vissat er från två år här på bloggen. Senare ungeför Kl: 15.00 så ska vi till min moster så.., Men jag tror det blir sent tills nästa inlägg för vi ska bort till Luleå så Kl: 12.00, Det tar typ en timma till Luleå så sen ska vi kolla runt lite på stan i ungefär 2 timmar. När Klockan är 15.00 så ska vi vara hos min moster då som sakt. Vi kommer väll hem runt 18 eller 17. Jag vet inte riktigt. Men på hela den tiden så har jag inte till gång till en dator. så liksom det kankse himmer bli 19. nånting innan nästa inlägg. Men jag ska se till att ha kul så jag kan berätta senare. men nu så ska jag packa lite grejer till resan. Men vi ses!!! Och ha en underbar dag!! Voom

Ps: Önskar att jag kunde åka ut till slalombacken!! =( det är ett perfäkt slalom väder. så om du är sugen på att åka slalom så är detta en pärfekt dag för en dag i slalom backen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0