Sulor

Tjabba!!
 
Nu så börjar det bli riktigt kallt ute! Fast det har varit det i typ en veckan nu så det är dags att fixa vintersulorna i skorna. Har haft sulorna här hemma men man måste klippa till dom så jag har inte orkat. Men det är god tid nu!!
 
Vi hade riktigt kul på skyltsöndagen! Vi gick runt och kollade lite överallt och efter det så gick vi hem till mig och var här till kvart i fem då Manga åkte hem. Sen så såg jag, mamma och pappa på Downton Abbey. Spännande, spännande!
 
Imorche såg vi julkalendern. Kul att sitta och mysa i soffan vid 9 och så men jag kommer nog inte kliva upp varje helj och se det... Radiokalender måste jag rekomendera för er som inte lyssnar. Väldigt spännande den med! Men vi syns!! Voom
 
OOh så söt!
 

Ps: Veckans låt kommer på Måndagar. så vecka 49s låt kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0