Julkalenderdag

Tjaa!!
 
Idag så har jag ju varit på stan och varit hos Manga. Det var jätte kul! Både att kolla på dansen och att va hos Manga. När jag kom hem så var det middag och sen har jag kollat in julkalenderna som jag missde i morche. Sov till halv elva.
 
Ikväll ska jag förmodligen se på film tror jag. Och imorgon så ska jag till mormor och morfar. Och på måndag har vi våran julkalenderdag i klassen. Om ni undrar vad denna dag innebär så är det att vi har någon julkalender i år (Vi brukar dra ett paket varge dag till jullovet), Så vi bestämde att vi skulle ha en hel dag med roliga saker och ingen lektion istället. Så när vi börjar ska vi se på en film (kommer inte ihåg vad den heter), Sen ska vi ha lekar i gympahallen och sen ska vi äta lunch. Efter lunchen ska vi julpyssla tills vi slutar! Jajja. Vi ses!! Voom
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eragon heter filmen vi ska se:)

2012-12-09 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0