6 December 2012

Tjabba!!
 
Sitter hemma nu. Har nyss gjort middag som betod av stekt fläsk och mackaroner. Flesket är från i Tisdags men mackaronerna är nykokta (annars smakar dom skit!). Men annars då? Jag har bara varit hemma och så. Vi hade gympa idag på skolan men annars har det inte hänt så mycket.
 
Jag tror jag ska ta en liten bloggpaus till på lördag. Har lite lite att skriva om nu, så vi får se om insperationen kommer tillbaka. Men ska kanske skriva lite till idag. Jajja, vi ses!! Voom
 
Fem söta kaninungar
Fem söta kaninungar
Fem söta kaninungar

Ojj så söta dom är! Bildern kommer från denna adress: http://www.blocket.se/stockholm/Fem_sota_kaninungar_43865154.htm  Men jag tror inte ungarna är till salu nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0