Tjej Kväll

Heej!!

For på kvällen men med pappa (?!). Såg ett par skorts jag värkligen vill ha!!! blåa med ett blommigt band på H&M. Kanske hittar jag en bild på hur den såg ut. sen så gick vi på vidars radio. Säljer tv, mobil, det mesta som har med mobiler, mobilskal, dansugare, stykjärn och radiosar och steriosar. men tro inte att det är en värsta hemma butik inte! Men pappa ska köpa en surfplatta. inte gjort det än men ska. Sen tillbringade vi 30 min på en sko affär då pappa köpte ett par skor. som tur var fanns det vindruvor, ost, salami och äppel cider. nice!

har glömt berätta om hur det var hos Emelie (Min kompis jag var med idag). Vi tog bussen men sjafören sa att bussen vi skulle byta till kom om en halv timma. så vi gick av på medborgarplatsen. gick till hennes mammas jobb och sen hem till henne. övertalade henne att inte gå tillbaka och vänta på bussen. och tur det! Vi var hemma hos henne när bussen avgick från medborjarplatsen. Men hennes brocha var inte hemma och hon hade inte en nyckel så vi ringde hennes bocha och han fick komma med nyckeln. men jag han bara vara där i  40 min! Hon skulle klippa sig...........

Nu så ska ni få lite bilder så ni glömmer detta långa inlägg. vi ses! Voom




Typ sånna men blåa och med blommit band. i jeans (stavning)


En sån pappa ska köpa (Tror han)

Hej då!! Vi syns imorgon. kommer nog inte skriva nått förutom typ en gång vi ungeför (Kankse) halv 20. Vet inte. men vi syns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0