LOL

Heej!!

Jag ska spela lite LOL nu men det har inte laddat upp än. ska spela med några kompisar från skolan då... Men för er som inte vet vad LOL är eller hur det ser ut så kommer det lite bilder här:



Så ser det ut innan ett game.

I affären

I Gamet (Som på fursta bilden)


Så ser det väll ut. Jag årkar inte berätta hur det går till. men kort sakt. Det är ett spel där man sla döda andra gubbar och torn. Och så ska jag döda huvud tornet i det andras lag och då vinner man. Men det är roligare än vad det låter!


Det är min favvo gubbe som heter Gangplank och kallas GP. Så engkelt är det! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Nellie B

Jag gillar också lol

2012-04-12 @ 09:26:54 // URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0