Grekland?!

Heej!!

Jag ser på Inför Eurovision song kontest. Nyss så visade dom Greklands Bidrag och jag tyckte den var jätte bra!! Men "Panelen" Tyckte den sög! Men jag tyckte att dom hade chans att vinna men det skulle nog inte vara så himla bra att dom van! Jag menar: Det kostar ju att anordna nästa år och dom har inte dom pengarna.

Idag så har jag inte gjort så mycke. varit på datorn och spelat shack. ska försöka göra mig bra (Vilket kommer ta tid!! Men övning ger färdighet) så jag får värkligen öva! Men mamma lovade mig igår att i morgon (Alltså idag) så ska vi gå ut och äta hamburjare. Kanske Korvmojjen, kanske max. vi får se.




Dom hade värkligen finalen i ett köpsentrum. Men vad tyckte ni. Om ni får rösta från 0-5 (Som i programet) Så komentera och rösta. jag kommer (Och ingen annan hoppas jag) Kommer klandra er för vad ni tycker. Så vi ses snart!! Voom

Kommentarer
Postat av: Jenny

En tvåa!

2012-04-22 @ 18:35:14
Postat av: Voom

ok. Själv skulle jag nog ge den en stark 3 eller en 4.

2012-04-23 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0