Bomb, Tema: Titanic, Britannic, Olympic

Hehe.. Britannic stavar med två N. Och Britannic var tydligen Sjukhuset. Alltså var Olympic den största och Var Lastfartyget. Hehe. Nu kör vi! Ps: Hittade inte några blider på Olympic. Det år ju som Olympiska spelen. Så det gick inte bra! =)


Titanic!!

Denne kallar jag för: Fly från. Fly från skeppet!!

Så såg det väll ut på riktit antar jag. Britannic då. Ett foto kanske? Coolt! Men synd!

Då Britannic sjönk. Och med färger som + =)

Ps: Det visade sig att Britannic och Olymic Hade varsin film dom också. Men vem visste det?! + Ett lite roligt! Det finns en film som heter: Titanic 2, Jace is back. !!! Måste tippsa min bästis om den! Hon älskar titanic. Är väll därifrån mitt intresse  kommer. Men ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0