Bliss Show: Klarat!!

Heej!!!!!!

Det gick super. i alla fal på showen. på genrepet gick det inte så himla bra. Men huvud saken är ju  att ha roligt!! Eller hur. Men nån i pupliken skrek och skrek och grät  så högt att alla bara kollade upp. Han/Hon höll på nästan halva showen =( Men sen gick det bra!

Hupp... Snöar fortfarande. Jobbit. Hoppas det har tinat tills imorgon så jag kan cykla till skolan. skulle vara skönt!  Nu så ska jag gå och chilla efter den här jobbiga showen. så vi ses!! Voom

Det vet jag..

Någon som känner igen denna bild? Har haft den på favorit i repis bomber. Men det var typ den första bilden jag hade tagit på riktigt och lagt upp. Lite fail. Men,men.. man måste ju få vara lite crazy!.. Hej då

Kommentarer
Postat av: en som var med....

Jag var med då du dansade, du var bra...

Jag undrar har du någon kille och vad heter han?

2012-04-17 @ 20:25:19
Postat av: Voom

Tack!! Får jag gissa att du är Natta eller Sosso? Vet ingen annan i gruppen som visste om min blogg. Men nej, Jag har ingen kille.

2012-04-17 @ 20:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0