Badhus i morgon

Tjabba!!

Idag så är det tjejkväll på stan men jag orkar inte ta mig dit. övar på fiolen i en timma i stället! Nej, men det var faktist inte sant. jag har nämligen ingen att gå med och det där med att spela fiol i en timma: Nej, snarare typ en kvart.

Det roliga: Igentligen säger rubriken en liten del. det den inte säger är att vi ska vara mint 13 stycken på badhuset i morgon!!! Såååå nice! Ska bli sjukt kul! Endel tar sig dit med cykel, buss eller sjuss. så så klart ska jag med!!! På lunchen så kom vi på att vi måste ju ha ett klass disko så vi gick och pratade med läraren. hon sa att den var en utmärkt ideé. Så det lär det bli. Kul, kul och ännu mera kul!! Kareoke, Dans och lekar. bästre kan det väll inte bli. Jo: Ett bätre väder!!!! Men nu så ska jag spela lite fiol. så vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0