25 Maj 2012: Sommaren

Heeeeeej!!!

Asså, jag är hemskt ledsen men Sommaren värkar ta ut sin gång. med det menar jag att orkar inte sitta vid datorn hela tiden, nej då är det roligare att va ute och studdsa och träna!! Så jag bleklagar att jag inte skriver så mycket.

Imorgon och i hela helgen så kan jag inte va säker på hur jag ska skriva, vi ska förmodligen fa till stugan och jag inte hinner skriva innan så varnar jag er för att jag inte kommer skriva.... så om jag inte gör det så vet ni vart jag är :)

JAG SKA SPELA FIOL INFÖR HELA SKOLAN!!!!!!!!!!!!!! Men som tur är så kan jag låtarna bäst!! Men min klasskompis har typ alldrig spelat den förut (Hon ska bara spela en låt), förutom någon på lektionen. Aja, dags att dra.. vi ses!! Voom


Hur kan man missa det här för en dator?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0