Bilder: Dagens

Bilderna som tog son tid =)) Men nu kommer dom ialla fal. Vad jag har idag. Skriv vad ni tycker om autfitten. (Stavning, hehe) Ha det BÄST!!


Just like A nerd. Hah, presis som en Nörd. Inte vad jag skulle kalla mig själv. Men en av tröjorna jag köpt. Handen blev lite konstigt virden dock =)) Köpt på Lindex. Bra köp till både vardag och fest.


Grå byxor från glömd affär. Kommer faktist inte ihåg vart jag köpt dom =))


Bilden är tagen i en spegel och blir då lite konstig. Men grå tröja till grå byckor med Myntgrön Väska. Väskan har jag fått av min syrra för typ 3 år sedan. Men alla säger ju att Färgklickar till svart och grått är det stora modet i vår.

Hej då och ha det bra tills vidare!! Vi ses snart. Kanske rentav idag. Vi får se, Beror på hur tråkigt jag får det. Men hoppas jag kommer på nått roligt. Vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0