27 Maj 2013

Hello!!
 
Har varit i stugan hela heljen! Det var sjukt skönt med all värme! Sköt lite med luftgeväret också, det är så kul! På lördags eftermiddagen var vi på sjön och fiskade. Vi har köpt en ny båt nu så den går jätte bra! Fiskade lite och jag fick tre feta medans pappa fick tre små :)
 
På söndagen så åkte jag och mamma från stugan till mormor och morfar. Det var ju morsdag, själv gav jag min mamma ett fint kort jag gjort :p
 
Idag så har det inte hänt så mycket. Men på gympan så gick typ alla ut, utom jag och 6 andra. Som stannade inne och körde Wollyboll :) Hur det nu är stavas. Det vat grymt!
 
Imorgon så är det klassens fördelsedag. Den sista med våran underbara lärare! Vi har en gemensam födelsedag för alla iklassen varje år. Det firar med att fa ut på cykelutflykt! I år så har några elever (Inklusive jag) förberett lite aktiviteter! Ett av dom är vattenkrig!
 
Iite senare idag så ska jag cykla in till stan med mamma. Behöver en ny bikini och lite fika till imorgon! Det får bli ett stort inlägg! Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0