21 Maj 2013

Hello!!
 
På skolan så hände inte särkilt mycket. Förutom att vi som var "arbetslösa" (Alltså dom som var klara med allt) fick hålla på med pärlor på eftermiddagens pass! Våran lärare som ska ner till Ettan nästa år bedde oss att göra mönster och sånt i pärlor! :)
 
Min kompis Flippa (Hennes Smeknamn) skulle kanske komma till mig idag efter skolan. Men hon kunde inte så vi ska nog vara med varnadra på Torsdag!
 
Imorgon så börjar vi 08.30 istället för 08.20! Vi fick jobba över lite idag så det är därför! Men jag kan gärna jobba över lite då och då för att få extra lång sovmorgon! Har typ börjat sova till 07.25 :) Men nu tror jag att jag ska sova till typ 07.40 eller 45! Bye!
 
Var ut igår och fotade på allt det gröna som kommit upp ur jorden nu! Så fint! Mycket bättre än det gråa vi haft i typ en och en halv månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0