17 Maj 2013

Hello!!

Sorry för att jag inte skrivit något, men jag har haft väldigt sköna dagar. Har bestämt att jag bara får sitta vid datorn max 2 timmar innan 20.00 varje dag. Men det är skönt! Då hittar jag på annat. Plus att man blir piggare!

Men idag så har det varit stekhett!! Så jäkla skönt! Det var tur att jag hade med mig min pilotbyxor och ett tunt linne till skolan idag! Men när jag skulle hem så var jag såklart tvungen att ta på mig min jacka för att jag inte har någon korg eller pakethållare! Så när jag kom hem så bytte jag snabbt om till korta shorts, tog fram lite kladdkaka och min bok och sen satte jag mig på altanen och solade i typ en och en halv timma! Så sköönt! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra vi får se. Men imorgon så ska jag se Eurovision song contest final!! Hoppas något av dom Skandinaviska länderna vinner! Norge och Danmark är ju favorit tippade!! Heddå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0