3 Mars 2013

Helloj!!
 
Har varit och åkt slalom idag! Var ju med pappa men jag träffade massa kompisar där också. Mulet väder och det sämsta underlaget ever dock.. Det var typ 1 decimeter pudersnö och under det var det ishalt! Men jag hoppade i bigger! Kom typ 2 meter (stolt!) men krachade på slutet.. Dock var det läskigaste när jag faila när jag hoppade i det mindre hoppet (det är typ en halvmeter)! Jag hoppade och sen skippade jag typ 3 sekunder (där jag inte har en aning om vad som hände) och när jag kom tillbaka till "medvetandet" efter typ 3 sek låg jag på marken några meter bort från hoppet och med ena skidan av. Sosso (som jag träffade där) sa att det hade varit någon som ropat men jag hade inte hört det alls! Ganska lebbig...
 
Ikväll är det ju Bliss! Ska bli jätte kul! Längtar! Men jag måste vila upp mig för jag är ganska trött! Ha det bra!! Voom
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0