10 Mars 2013

Tjaa!!
 
Igår var det ju Melodifestival final! Jag hejjade ju på Urlik Munther. Men han kom ju trea. Robin Stjernberg vann ju!! Jag hejjade faktiskt på honom också för att låten var så bra! Men jag hade inte förväntat mig att han skulle gå och vinna! Men jag är iaf nöjd med årets resultat ;p
 
Idag ska jag bara vara hemma. Men igår på dagen så var jag ju som sagt hos min kusin och jag var på stan och shoppade lite. Jag köpte en mörk blå stickad tröja, en ljus blått linne  och ett par träningsbyxor! Ha det bäst!! Voom
 
Melodieftival final resultat!

1: "You", Robin Stjernberg med 166 poäng
2: "Heartbreak hotell", YOHIO med 133 poäng
3: "Tell the world I'm here", Ulrik Munther med 126 poäng
4: "Begging", Anton Ewald med 108 poäng
5: "Only the dead fish follow the stream", Louise Hoffsten med 85 poäng
6: "Copacabanana", Sean Banan med 78 poäng
7: "Bed on fire", Ralf Gyllenhammar med 73 poäng
8: "Skyline", David Lindgren med 69 poäng
9: "Falling", State of drama med 68 poäng
10: "En riktig jävla schlager", Ravaillacz med 40 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0