Wonderstruck

Hejsan!
 
Ville bara uppdatara om vad jag fick vid middagen! Vi brukar liksom dela upp på presenterna, hälften på morgonen och den andra halvan vid middagen. Iaf så fick jag en glasfil och Wonderstruck! En parfym av Taylor Swift! Hade önskat mig den and I love it!! Sen fick jag tredje delen av Fablehaven serien av min moster! Den heter I skuggornar makt. Hela Fablehaven serien är sjukt spännanade och jag rekomenterar den till alla som gillar fantasy och lite skräck!
 
Har tränat badmintop typ hela eftermiddagen! Så kul! Heddå!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skulle också villa ha den parfymen den diftar så hiiiimla gott!!

//Sabina från GrymmaDponnysar.horseworld.se

2013-06-17 @ 08:36:36 // URL: http://www.GrymmaDponnysar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0