19 Juni 2013

Hej!
 
Har inte haft så mycket lust allt blogga idag. Men jag började dagen med mycket chill i solen eftersom det varit soligt hela dagen! Men tyvärr inte soligt nog för att jag skulle har lust att bada i en natursjö.. Sen vid 12.00 ringer jag Sosso av misstag och när jag ändå hade henne på luren så frågade jag om hon hade lust att hänga lite! Så vi for till stan typ en timma senare. Och tillbringade tiden där tills klockan vart halv fem. Efter middagen så får hela famligen till Pampas och tränade. Hade tänkt köra hinderbanan men det var så mycket folk där så jag sprang och gick 3 km istället! Sen for vi hem och jag och pappa körde banminton en stund! Det var min dag det! Heddå!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0