7 Juli 2013

Hello!!
 
När jag vaknade vid typ halv 12 så var det strålande väder! Så jag klev upp med viss möda och åt brunch. Sen for hela familjen (som e hemma då ;) och badade! Men sen blev det mulet som tusan så vi åkte hem. Men det jobbiga var att dom stängt av damernas omklädningsrum så jag fick sitta med en handduk i bilen ;p
 
Nu inser jag att jag verkligen behöver en ny dator! Får åka och kolla på en ny. Den slår aldrig på sig direkt utan behöver minst 15 min på sig att slå på. Och dom 15 min är det bara svart skärm! Och sen så ser jag nu att tutch musen som är inbyggt i datorn, ni vet, funkar inte! Och det är så jobbit, för jag tycker det är oskönt att hålla på med musen när man är van vid att bara kunna flytta tummen för att klicka och röra sig upp och ner på sidan! Jajja, Heddå!
By me ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0