Trött.....

Tjabba!!
 
Ikväll är jag såååååååå trött!! Det var sjukt kul att åka slalom, men man blir såååååååå trött efter! När vi sedan åkte till mormor och morfar så höll jag på att dö lite när vi kom fram...
 
När vi var hemma igen  så satte jag på en film  jag har vilat ut till...  Idag (Jag är helt seriös) har jag åkt mitt livs bästa slolom åk! Det var svin kul, gick fort och hoppade liiiiiiite (så det flög i magen)!! Men det var toppen slolom väder idag också! Så jag är hel nöjd!
 
Ni ska få lite bilder från hur fint och vackert det var där vi åkte och så lite bilder som jag tog igår när vi åkte längdskidor :) Bye, bye! Voom
 
Dom här bilderna är från idag, och om ni tittar på sista bilden på himlen, så ser (Kanske inte så tydligt) rengbågsfärger. Solen höll just på att så ner då..
Från igår.
 
Kanske inte så mycket att bjuda på. Men idag så frös mina fingrar svin mycket. Så jag han inte ta nästan några bilder alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0