9 September

Tjola hopp!!!
 
Jag har haft det super i stugan, mysiga kvällar men man kan inte såstå att vi hade fridfulla dagar.. Igår i alla fall så Målade vi hela bagarstugan!! Tog typ 7/8 timmar, Men sen till det mysiga! Vi bastade och och på körslaget och hade det gött!!
 
Imorche så vaknade jag kl: 07.45 (JIPPI!! NOT!) för att kl:08.30 skulle vi sitta i bilen och åka, men vi passade tiden!! för vi skulle hämta min moster och sen fara till momor för att plocka upp potatisen på deras på potatisland (Förmodligen sissta gången :(.) och sen så skulle vi hem... Och nu så ska jag på Bliss. och sen ikväll så blir det the X faktor.. ska bli kul!! Men nu så måste jag sticka. vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0